Samba Riachao
Samba Riachao je chudý hudebník, který se proslavil v celé Brazílii. Snímek přibližuje jeho život a mapuje vývoj brazilské folklorní tvorby. Od prvních mistrů bossa novy nás přivádí až k současným brazilským hudebníkům. O své pocity se dělí i Caetano Veloso, Gilberto Gil a další významní umělci.
Samba Riachao je chudý hudebník, živoucí legenda, umělec proslavený v celé Brazílii. Dokumentární film přibližuje nejen jeho život, ale ukazuje i trajektorii brazilské hudby během několika generací. Od prvních mistrů bossa novy nás přivádí až k současným brazilským hudebníkům. O své pocity se dělí i další významní brazilští hudebníci, např. Caetano Veloso, Gilberto Gil, Tom Zé, Daniela Mercury, Armandinho. Tento výjimečný dokument výborně mapuje vývoj brazilské folklorní tvorby. Jedná se o první dlouhometrážní dokument Jorga Alfreda.