Jsi takový, jaký ses narodil
Tři slepé sestry zpívají na ulicích Campina Grande ve státě Paraíba, aby si vydělaly almužnu na přežití. I přes své postižení vnímají svět pozitivně a optimisticky.
Tři slepé sestry zpívají na ulicích Campina Grande ve státě Paraíba, aby si vydělaly almužnu na přežití. I přes své postižení se na život dívají optimisticky. Snímek získal Cenu za nejlepší dokumentární film na MFF v Rio de Janeiru (1999), Cenu publika za nejlepší dokumentární film a Zvláštní cenu poroty na festivalu v Recifu (Brazílie), Cenu za nejlepší latinskoamerický dokumentární film na MFF v Bilbau (1999), Čestné uznání za krátký film na Golden Gate Awards v San Francisku (2000).