Kde končí země
Poetický snímek o mimořádně talentovaném Máriu Peixotovi, jenž v 21 letech bez předcházejících zkušeností natočil film Limit, který byl v roce 1998 kritiky vybrán jako nejvýznamnější snímek brazilské kinematografie. Mário Peixoto zemřel v 84 letech, aniž by natočil něco dalšího.
Poetický dokumentární snímek o mimořádně talentovaném brazilském filmaři Máriu Peixotovi (1908 – 1992). Když bylo Máriovi pouze 21 let, bez jakýchkoliv předcházejících zkušeností natočil film Limit, který byl v roce 1998 kritiky vybrán jako nejvýznamnější snímek brazilské kinematografie všech dob. Mário zemřel v 84 letech, aniž by natočil další film. Snímek Kde končí země se vydává po stopách této mimořádné osobnosti. Divák má možnost vychutnat si umělcovo mistrovství v několika ukázkách z filmu Limit, který předběhl dobu.