Samba
Pro mnohé obyvatele Rio de Janeira představuje samba nedílnou součást jejich života a pomáhá jim překonat strasti všedních dní. Konfrontace tradiční a tzv. "nové" samby. Děti tancují odmalička ve škole i doma. Bravurní taneční výkony podávají i nejstarší obyvatelé Ria.
Samba je pro obyvatele Mangueiry v Rio de Janeiru nedílnou součástí jejich života. Odmalička se ji děti učí tancovat doma i ve škole. Ti nejlepší a nejvytrvalejší se stanou profesionálními tanečníky. Samba pomáhá překonat strasti všedních dní a pro mnohé obyvatele Ria představuje způsob života. Pozoruhodný dokumentární film zachycuje pouze fragmenty z karnevalové samby pro zahraniční turisty a zaměřuje se hlavně na spontánní tanec obyčejných Brazilců. Zároveň konfrontuje tradiční a tzv. „novou“ sambu. Bravurní taneční výkony podávají i nejstarší obyvatelé Rio de Janeira.