Sibiř - duše v muzeu
Snahy malých sibiřských národů o vlastní národní obrození spojené s rozvojem muzejní práce, exploatací folklóru a oživováním magického myšlení vyvolávají nové otázky. Nastává paradoxní střet: spontánnost šamanské tradice se neslučuje s "pragmatickými" požadavky archivářů.