V žáru moci - Jan Procházka
Jeden z nejčtenějších českých autorů 60. let Jan Procházka je známý nejen jako scenárista, který ve spolupráci s režisérem Karlem Kachyňou vytvořil řadu vynikajících filmů, ale také jako jedna z nejvýraznějších postav Pražského jara 1968. Na jeho osudu se nakonec podepsala i obávaná StB.