Afghánistán - Z deště pod okap
Masuda Sultan je třiadvacetiletá Američanka afghánského původu, která se vrací do rodného Kandaháru, aby se v zemi traumatizované nedávným válečným konfliktem dozvěděla o tragických osudech svých příbuzných. Devatenáct členů její rodiny se stalo obětí bombardování Američanů.