Pojízdné kino
V roce 1999 točil Ramón Gieling dokument o dokumentárním snímku Země bez chleba (Las Hurdes), jejž Luis Buňuel natočil v roce 1932 v nejchudším kraji severního Španělska. V Salamance objevil Joaquína Funetese, který se stal promítačem pojízdného kina po vzoru svého otce.