Zajatci mlhy
V neproniknutelné mlze uvázne na horské cestě tříčlenná posádka auta. Manželé Anne a Leo i jejich přítel Paul se stávají aktéry dramatu, které obnaží jejich skryté touhy. Počáteční variace na téma sexuality a nenávisti přitom nabývají nečekaného rozměru, posíleného nevšední výtvarnou stránkou filmu.
Uprostřed neproniknutelné mlhy uvázne na horské cestě tříčlenná posádka auta. Manželé Anne a Leo i jejich přítel Paul se tak stávají aktéry dramatu, jež dává průchod jejich skrytým citům. Do popředí se dostávají otázky sexuality a postupný rozpad manželství Anne a Lea. Vztahy tří protagonistů procházejí rychlým vývojem s mnoha nepředvídatelnými zvraty. Psychologická rovina je brzy doplněna stylizovanými sekvencemi, které odhalují hlubší motivace hlavních postav. Ryze filmové prostředky včetně děleného plátna a množství velkých detailů v nich slouží k opakovanému rozbíjení zpočátku nastolené jednoty místa, času a děje. Ve sledu vybočení z uzavřeného prostoru mlhy i přítomného času sledujeme Leův příběh zpět až do 17. století a díky dávným událostem začínáme krok za krokem chápat, proč se dnešní Leo odmítá stát otcem. Také postavy Anne a Paula dostávají nové a nové rozměry, díky nimž se až do nečekaného rozuzlení střídavě vzdalují a sbližují.