Kabaret
Slavný filmový přepis muzikálu, který se objevil už i na našich jevištích, znamenal ve své době značný posun v pojetí tohoto žánru. Muzikálové scény se odehrávají jen na půdě kabaretu a komentují zdánlivě romantický příběh vztahu americké kabaretní zpěvačky a vzdělaného Angličana v Berlíně v době nástupu nacistů.