Není čas na slzy
Muhamed se vrací do rodné vesnice, protože není schopen splatit dluhy z hazardních her. Prohrál i své housle, ale doma předstírá, že udělal velkou kariéru jako hudební virtuos. Generační konflikt, rozdíl mezi městem a vesnicí, základní lidské hodnoty a emoce jsou hlavními tématy tohoto výjimečného snímku zasazeného do střední Asie.