Nikde v Africe
Židovská rodina Redlichových emigruje v roce 1938 z Německa do Keni. Život na osamělé vyprahlé farmě však není vůbec snadný. Elegantní Jette se s Afrikou dlouho nedokáže smířit, zatímco malá Regina si ji zamiluje. Osud jim však uchystá další těžkosti...
Židovská rodina Redlichových emigruje v roce 1938 do Keni. Válka v Evropě je na spadnutí a prozíravý Walter hodlá zachránit své nejbližší před jejími důsledky. Zatímco jeho žena Jette si jen těžko zvyká na zcela nový život na osamělé farmě, který není ani trochu romantický, malá Regina se do Afriky zamiluje. Spřátelí se s domorodým kuchařem Owuorem, naučí se jazyk zdejších obyvatel a postupně objevuje kouzlo černého kontinentu. Manželství rodičů však dostává stále větší trhliny a konec války, v níž zahynula většina jejich židovských příbuzných, je staví do absurdní situace. Podle logiky vítězů totiž patří k národu, který prohrál válku, neboť mají německé občanství. A Walter navíc touží po návratu domů, zatímco Regina i Jette chtějí zůstat...