Rodinné pouto
V imaginárním městě Kouya žije majitel malého fotografického studia Tokujiro Sawada. Jeho žena před deseti lety utekla s mladým milencem, obě děti jsou dospělé a těžce nesou, že jejich otec je transvestita. Syn se zapletl s pouličním gangem a dcera, která se rozvedla s mafiánem, má také své problémy. Zdá se, že rodina se definitivně rozpadá...
Ocitáme se v imaginárním městě Kouya, kde žije majitel malého fotografického studia Tokujiro Sawada se dvěma dospělými dětmi. Syn Kyota, jemuž přezdívají Filament, je členem malého pouličního gangu a v pětadvaceti se fláká od ničeho k ničemu. Jeho o dva roky mladší sestra Asumi, která se rozvedla se členem japonské mafiánské organizace jakuza, trpí náměsíčností, a ani otec není ušetřen jisté výlučnosti. Po nocích se převléká za ženu a vydává se do ulic s jinou totožností. Před deseti lety od této zvláštní rodiny utekla matka, protože se zamilovala do mladého muže. Teď se však vrací, právě ve chvíli, kdy se rodina ocitá na pokraji úplného rozpadu. Syn jí nechce selhání odpustit, přestože sám prožívá těžké chvíle, dcera se stává terčem výhrůžek svého exmanžela a otec, dosud jen slabošsky přihlížející událostem, se musí rozhodnout...