Mezitím v Grezu
Dvanáctiminutové minidrama o dopadu newyorských událostí z 11. září 2001 na život ospalé francouzské vesničky Grez-sur-Loing v podobě svědectví o střetu reality evropského venkova a tisíce kilometrů vzdálené katastrofy.
V ospalé francouzské vesničce Grez-sur-Loing jako první ožívá pekárna, zatímco den končí se zavřením místního baru. Kamera sleduje z okna dění na ulici. Mladík žonglující v okně protějšího domu, nakupující stařec, stálí hosté jediné místní restaurace rušení pouze pobíhající kočkou. Dřímající idylu narušují krátké SMS v obraze podávající svědectví o komunikaci mezi autorkou a jejími příbuznými na téma zářijových útoků loňského roku na Světové obchodní centrum. Úspornými prostředky zachycený střet každodenní reality francouzského venkova a tisíce kilometrů vzdálené katastrofy je zároveň svědectvím o strachu a jeho působení na psychiku jedince.