Ať žije svatý Jan!
Putování po severovýchodní Brazílii se zpěvákem a skladatelem Gilberto Gilem v průběhu červnových svatojánských slavností je zároveň poctou hudebnímu revolucionářovi Luizovi Gonzagovi a jeho strhujícím písním.
Zpěvák, hudební skladatel a držitel ceny Grammy Gilberto Gil se v novém filmu Andruchy Waddingtona ujal úlohy průvodce, který komentářem, rozhovory i písněmi přibližuje tradiční červnové hudební slavnosti v Brazílii. Fascinujícím dokumentárním snímkem prochází prostřednictvím vzpomínek a svědectví pamětníků mýtická postava Luize Gonzagy, hudebního revolucionáře, který překonal ve čtyřicátých letech výsadní postavení Rio de Janeira a Sao Paula v oblasti hudby. Do té doby zcela opomíjený severovýchod země se Gonzagovou zásluhou stal populárním střediskem brazilského folklóru. Uchvacující hudební vsuvky propojují průzračné obrazy Waddingtonova filmu, které znázorňují radostný a nevinný mysticismus ohnivých oslav.