Náraz
Tři mladí čeští vojáci jedou nočním vlakem na první opušťák do Prahy. V kupé začnou rozkurážení mladíci obtěžovat dvojici mladých Romů. Spolucestující i průvodčí se bojí se jim postavit. Až nejcitlivější z trojice – Jakub – se nakonec rozhodne čelit agresivitě vlastních pochybných kamarádů. Protirasistické drama získalo ocenění za nejlepší režii na festivalu Columbia University 2001 a grant z fondu Miloše Formana 2001.