Únos domů
Bohatí, ale chladní příbuzní odložili Libora do soukromé internátní školy. Když ho unesou vyděrači, využije příležitosti a rozhodne se zmizet. Nachází novou identitu, cítí však, že svůj život musí dát do pořádku. Rodinný psychologický příběh o hledání domova inspirovala knížka Ivy Procházkové.
Dospívající Libor vzpomíná na osudné červnové ráno, které změnilo jeho život. Těsně před začátkem prázdnin citlivý student prestižní soukromé internátní školy neochotně navštíví bohaté, ale nepříjemné příbuzné, kteří za něj po smrti rodičů převzali zodpovědnost. Cestou zpět je unesen dvojicí vyděračů, kteří však zjistí, že strýci a tetě na chlapci vůbec nezáleží. Když se Liborovi podaří utéct, rozhodne se využít situace a zmizet. Bezpečné útočiště nachází na idylické venkovské samotě u rodiny Erika a Blanky, kteří si k vlastní dceři ochotně přibírají další adoptované děti. Libor se vydává za zmizelého uprchlíka z dětského domova a jeho dvojí hra mu prochází. Cítí však, že musí své nové rodině říci pravdu. Iva Procházková napsala podle své mezinárodně úspěšné knihy scénář, podle nějž natočil režisér Ivan Pokorný psychologicky laděný filmový příběh o hledání skutečného domova a pravých hodnot.