Hry prachu
Dokument přibližuje atmosféru září 2000, kdy se v Praze konalo zasedání dvou globálních finančních institucí – Mezinárodního měnového fondu a Světové banky. V reakci na to do Prahy přijeli aktivisté z Čech i ze zahraničí, aby vyjádřili svou nelibost nad existencí těchto organizací.