Má hvězda
Příběh první lásky, plný tragikomických situací, odehrávající se v bývalé východoberlínské čtvrti Berlin-Mitte. Svojí naprostou autenticitou připomíná rané Formanovy filmy a jejich pubertální hrdiny.