Hotel
Filmový příběh, v němž hraje celá plejáda herců slavných jmen, začíná i končí ve sklepení dekadentního benátského hotelu Hungaria. Právě v něm se ubytovali filmaři a herci, kteří tu točí historický film. Netuší ovšem, co všechno se může odehrát v temném hotelovém podzemí.