Festival v Cannes
Přímo uprostřed canneského festivalu natočil americký nezávislý režisér Henry Jaglom brilantní komedii, která nás zavádí do zákulisí velkého světa filmových hvězd a producentských magnátů, ale také malých podvodníčků, kteří číhají na svou příležitost. Stárnoucí herecká legenda se tu musí rozhodnout mezi štěkem v trháku s Tomem Hanksem a velkou rolí v malém nezávislém filmečku.
Vítejte v Cannes, na festivalu plném hvězd a hvězdiček, hollywoodských producentských magnátů i podvodníčků, kteří číhají na příležitost, vítejte na plážích zalitých sluncem, kde se opalují oslnivé krásky, vítejte v luxusním hotelu du Cap, kam zavítala stárnoucí francouzská filmová superstar Millie Marquandová (Anouk Aiméeová). Millie spolupracovala s těmi nejlepšími režiséry, ale v poslední době hereckých příležitostí stále ubývá a její renomé je rozhodně vyšší než stav jejího bankovního konta. Potřebovala by velkou roli ve velkém filmu, který by ji vrátil na výsluní. Významný producent Rick Yorkin (Ron Silver) přichází s finančně zajímavou nabídkou, ale Millie zjišťuje, že by na ni v připravovaném kasovním trháku s Tomem Hanksem čekala jen malá vedlejší rolička. Dále je tu herečka Alice Palmerová (Greta Scacchiová), která se podle vlastního scénáře právě chystá natočit svůj zcela nekomerční celovečerní režijní debut. Jedná se sice o výrazně nízkorozpočtovou produkci, ale Millie by v tomto filmu měla být v každém záběru, je to velká krásná role, na jakou léta čekala. Jak se herecká legenda rozhodne, když se na scéně navíc objeví její bývalý manžel (Maximilian Schell) a vše se ještě více zkomplikuje? Brilantní komedie o hořkém zákulisí velkého filmového světa vznikala na pozadí skutečného dění canneského festivalu.