Ztraceni v La Mancha
„Film o filmu“, který začal vznikat s cílem zmapovat realizaci snímku režiséra Terryho Gilliama The Man Who Killed Don Quixote. Co se však postupně začalo odehrávat před dokumentární kamerou, byl spíše rozklad jednoho z nejdražších projektů, jaký se kdy kdo v podmínkách a možnostech evropské kinematografie pokusil natočit.