John Buckingham pracuje v bance a žije poklidným životem na londýnském předměstí. Jeho jediný problém je, že dosud neměl štěstí v lásce. Unavený čekáním na tu pravou rozhodne se vzít osud do vlastních rukou a odepsat na inzerát nabízející zprostředkování sňatku s dívkou z Ruska. Netuší však, že krásná Naďa obrátí jeho život vzhůru nohama...
John Buckingham žije poklidným životem na londýnském předměstí. Pracuje v bance a příležitostně surfuje po internetu. Jeho jediným problémem je to, že dosud neměl štěstí v lásce. Unavený čekáním na tu pravou, která by se náhle a znenadání zjevila, padne jeho zrak na internetovou stránku nabízející zprostředkování sňatku s dívkou z Ruska. John se tedy rozhodne vzít osud do vlastních rukou a na nabídku odepíše. Jeho "dívkou na inzerát" se stane Nadˇa, krásná křehká Ruska. Velmi brzy však John s nemalým překvapením zjišťuje, že Nadˇa vůbec nemluví a nerozumí anglicky, ale že i její chování je velmi podivné. Vše pak završí příjezd Nadiných údajných ruských bratranců Jurije a Alexeje, kteří přijeli oslavit Nadiny narozeniny, aby se ale záhy nastěhovali do Johnova domečku. Když John začne odhalovat pravou totožnost Nadi a jejích bratranců, je jeho život obrácen vzhůru nohama. A ještě ke všemu je "bratranci" donucen vykrást banku, v níž pracuje...