Muži v černém 2
V pokračování sci-fi komedie inspirované comicsem Lowella Cunninghama odvracejí K a J – agenti tajné organizace MIB dohlížející na utajené mimozemské imigranty na Zemi – další galaktickou katastrofu. Jejich protivnicí je kytothianská stvůra vystupující v podobě sexy modelky luxusního spodního prádla.
Sci-fi komedie Muži v černém (1997), inspirovaná comicsem Lowella Cunninghama a oceněná Oscarem za maskérské efekty (Rick Baker, David LeRoy Anderson), se, opět v režii Barryho Sonnenfelda, dočkala volného pokračování. Uplynuly čtyři roky od okamžiku, kdy K a J – agenti tajné neoficiální organizace MIB dohlížející na utajené mimozemské imigranty na Zemi – odvrátili velkou intergalaktickou katastrofu. Tehdy čerstvě získaný agent J se v organizaci etabloval, zatímco jeho starší zkušený kolega K se vrátil k pohodlnému civilnímu životu a pracuje na poště. Během rutinního vyšetřování však J odhalí spiknutí řízené zlou kytothianskou stvůrou Serleenou, vystupující v podobě sexy modelky luxusního spodního prádla. Serleena však obsadí budovu organizace MIB a jako rukojmí si vezme jeho zaměstnance. K nezbývá než požádat o pomoc jediného muže, který mu s řešením situace může pomoci – zpohodlnělého J.