Nevěrná
Thriller s erotickou zápletkou, v němž vdaná Connie (Diane Laneová) prožije bouřlivou sexuální avantýru. Situace se zauzlí poté, když se podváděný manžel (Richard Gere) o nevěře dozví a svého soka osobně navštíví.