Nonstop party
Černá komedie o vzniku legendární manchesterské hudební scény, v jejímž středu stály kapely jako Joy Division, New Order nebo Happy Mondays. Režisér Michael Winterbottom snímek záměrně vystavěl jako fiktivní celovečerní dokument, v němž hereckou akci kombinuje s archivními záběry.