Návrat domů
Víc než půl století uplynulo od natočení slavného filmu Luchina Viscontiho Země se chvěje, ale osudy rybářů z italského jihu se příliš nezměnily. Dnes už ovšem nebojují s obchodníky, ale s neapolskou mafií. Debut Vincenza Marry zazářil loni v Benátkách, kde vyhrál soutěž Mezinárodního týdne kritiky.