Vetřelec
Ivan a Gilberto nechají zabít svého nepohodlného kolegu. Nájemný vrah Anisio se nespokojí s odměnou, ale chce získat i lepší společenský status, a tak stále více proniká do životů obou přátel. Anisiovým cílům může pomoci sblížení s naivní Marinou, dcerou zavražděného Estevaa.
Estevao, Ivan a Gilberto spolu studovali na stavební fakultě a 15 let jsou spoluvlastníky významné stavební firmy. Problémy nastanou ve chvíli, kdy se Estevao, vlastník majoritního podílu ve firmě, rozhodne ukončit spolupráci se svými bývalými spolužáky. Ivan a Gilberto řeší vzniklou situaci dohodou o fyzické likvidaci nepohodlného kolegy. Nájemný vrah Anisio se nespokojí s dohodnutou odměnou, ale snaží se získat i lepší status ve společnosti. Stále více proniká do života Ivana a Gilberta, k dosažení svých plánů se sbližuje s mladičkou důvěřivou Marinou, dcerou zavražděného Estevaa. Příběh odehrávající se v Sao Paulu ukazuje každodenní násilí velkoměsta v konfrontaci s přátelstvím, mocí, ambicemi a zradou. Film získal Cenu za nejlepší režii, nejlepší hudbu, nejlepšího herce a Cenu kritiků na filmovém festivalu v Brazílii a Cenu za nejlepší film od poroty latinskoamerických filmů na filmovém festivalu v Berlíně.