Nová doba ledová
Závěrečná část dokumentárního triptychu o vztahu bohatého Severu a chudého Jihu osciluje mezi mnohočlennou rodinou z holandského severu a životními podmínkami obyvatel jihoamerického Peru. Obě prostředí jsou nahlížena jako výslednice společenských, ekonomických a historických vlivů.
Závěrečná část dokumentárního triptychu věnovaného vztahu Severu a Jihu opět akcentuje především téma bohatství a chudoby. Film osciluje mezi mnohočlennou rodinou z holandského severu a životními podmínkami obyvatel jihoamerického Peru. Obě prostředí jsou nahlížena jako výslednice společenských, ekonomických a historických vlivů. Mladé Holanďanky – tři sestry – vykonávají monotónní práci u pásu v továrně na zmrzlinu. Od ostatních lidí jsou ještě více izolovány kvůli své nedoslýchavosti. Život chudých Peruánců je determinován bývalým kolonialismem, drancováním přírodních zdrojů a přesídlením z hor do bezútěšných slumů poblíž hlavního města, přesto usilují o zlepšení svých podmínek tím, že budou uplatňovat metody socialistické samosprávy.