Asfaltový anděl
Ahmed Kasmi a jeho rodina uprchli z Alžírska před hrozící občanskou válkou a už měsíce čekají v Montrealu na kanadské občanství. Když už je dělí od vytouženého cíle jen pár dní , zmizí Ahmedův devatenáctiletý syn Hafid. Otec se ho vydá hledat a zjistí, že je zřejmě zapojen do aktivit na obranu občanských svobod. Ve snaze zachránit syna a vyhlídky na udělení občanství vyhledá Ahmed Hafidovu přítelkyni Huguette. Spolu s ní pak prochází světem, který mu dosud zůstával skryt, objevuje podstatu činnosti aktivistů a začíná chápat zanícení svého syna. Společně s Huguette pak najdou Hafida na letišti mezi ilegálními přistěhovalci, kteří mají být deportováni do zemí svého původu.