Gebirtig
Osudy posledních svědků nacistických zvěrstev a potomků těch, jimž válka zničila život nebo charakter, se protínají. I poválečná generace se musí zbavit traumat z dětství, a proto se Susanne Ressellová vydává za známým židovským skladatelem Gebirtigem, který pochází z Vídně a přežil holocaust, aby svědčil.