Nezlob!
1995, římské předměstí Ostia. Mladíci Vittorio a Cesare, parťáci a kamarádi, žijí ve dne i v noci na plný plyn. Diskotéky, drogy, alkohol, rychlá auta, nic není vzdálenější než příští den. Vydrží jejich pouto i poté, co se Vittorio pod vlivem traumatického zážitku rozhodne změnit život? Neokázalé drama patří ke klíčovým italským snímkům loňského podzimu.