Křeč
Jedenáctiletá Toni si chodí zaboxovat se svým bratrem, touží se ale stát členkou semknutého kolektivu, který ve vedlejší tělocvičně driluje moderní tanec. Sen se jí splní, když však dívky začínají propadat podivným příznakům skupinové psychózy, je jen na ní, zda dokáže odejít.
Film Křeč je především obecnou výpovědí o citové dynamice ve věku dospívání. Přesně zvolenými estetickými prostředky se zde mluví o pocitech odcizení a touze po sociálním zařazení, prožívaných jedenáctiletou uličnicí, která se ocitla v zajetí dvou různých světů. Debutující scenáristka a režisérka v metaforickém příběhu obratně evokuje dívčinu psychickou izolaci i tajemnou atmosféru. Spoléhá se přitom méně na tradiční dramatické konvence a spíše se snaží zprostředkovat, co se odehrává v hrdinčině hlavě. Děj je situován do West Endu v Cincinnati a prakticky celý je uzavřen do úzce vymezeného prostoru, aby tak mohla režisérka detailně studovat, jak se Toni (Royalty Hightower) pokouší dostat do dívčí taneční skupiny. Její členky se však náhle stávají oběťmi podivných záchvatů mdlob, kvůli nimž se Toni z nového kolektivu začíná sama vyčleňovat, a to zejména poté, kdy se ukáže, že jako jediná těmto záchvatům nepodléhá.