Noční můra
Co kdyby E. T. – Mimozemšťan nebyla roztomile nemotorná figurka, ale odpudivě vyhlížející a podivné zvuky vydávající monstrum, připomínající znetvořené embryo? A co kdyby ho u sebe doma nenašel malý chlapec z rozvrácené rodiny, ale šestnáctiletá dívka holdující divokým pařbám a mající problémy s vlastní psychikou? Odpověď, kterou na tyto otázky dává režisér AKIZ ve svém filmu Noční můra, zní: Byla by to fantaskní haluz na pomezí zjitřené skutečnosti a horečné fantazie. Těžko zařaditelný snímek multimediálního umělce s pseudonymem AKIZ důmyslně pracuje se snovou logikou a podmaňuje si divákovo podvědomí výjevy tepajícími teenagerskými úzkostmi a lezavými pocity nepatřičnosti a hnusu. Tvůrci této intenzivní audiovizuální jízdy varují před zvukovými a stroboskopickými efekty, ale zároveň nabádají provozovatele kin, aby snímek promítali s maximální hlasitostí. MFF Karlovy Vary uvádí snímek jako družbu s Festivalem otrlého diváka.