Barash
Seznámení s novou spolužačkou obrací život dospívající Naamy naruby. Společně trávené chvíle se pro ni náhle stávají jak únikem před rodinou a povinnostmi, tak impulzem k objevování probouzející se sexuality. Portrét rebelujícího mládí a první lásky, jež má vždy hořkosladkou příchuť.
Volný čas tráví sedmnáctiletá Naama popíjením alkoholu, experimentováním s drogami a líným poflakováním s kamarádkami. Doma si ostatně mnoho klidu neužije – starostlivá matka a neurotický otec se často dostávají do sporu, po náhlém zmizení starší sestry se navíc rodinná nálada opět vyostřuje. Malátné bezčasí zaměnitelných dnů nečekaně naruší příchod nové dívky Hershko, která Naamě zaimponuje nejen nakažlivou nespoutaností, ale i elektrizující vulgární krásou. V intimitě dívčích pokojů a pulzujícím tempu nočního života začíná Naama objevovat svou sexualitu, naráží však i na limity, které budou nadále určovat její dospělý život. Debutující izraelská režisérka zasazuje portrét rebelujícího mládí do současnosti své rodné země, tolik odmítavé k jakékoli jinakosti, a vypráví směle romantický příběh o prožitku první lásky, jež má vždy hořkosladskou příchuť. Činí tak přitom s upřímností a bezprostředností, která mu dodává na půvabu a autenticitě.