Na druhé straně
Vesna se už dvacet let snaží zapomenout na minulost, která její rodinu kdysi skoro zničila. V jiném městě a pod jiným jménem našla nový život, sama vychovala dvě děti a nyní už je i babičkou. Jednoho dne ale zazvoní telefon a do jejího života znovu vstoupí otec jejích dětí, známý válečný zločinec.
Vesna pracuje jako ošetřovatelka v Záhřebu, před dvaceti lety se sem přestěhovala s dcerou a synem poté, co byl její muž Žarko v Haagu odsouzen za válečné zločiny. Z rodného města jen tak tak utekli před pomstou sousedů, i po letech ale manželovo jméno stále působí potíže, v práci i v soukromém životě. Není divu, že si Vesna změnila příjmení a začala úplně nový život jinde. Minulost je ale neúprosná a po dvaceti letech se najednou manžel ozývá do telefonu. Vesna se kontaktu nejdříve brání, po letech samoty ale nakonec neodolá. Jejich noční hovory pak znovu převrátí Vesnin život naruby. Snímek zapůsobí nejen excelentními výkony Ksenije Marinkovićové a Lazara Ristovského, ale také kamerou, která nejprve nahlíží do soukromí aktérů jakoby zvenčí, z pohledu nezúčastněného pozorovatele, ale postupně začne čím dál hlouběji pronikat do jejich intimního prostoru, v dlouhých, atmosférických scénách, natočených v jednom nepřerušovaném záběru.