Dobrá manželka
Milena je žena středního věku, hrdě pečující o dobře zajištěnou domácnost na předměstí Bělehradu. Když při každodenním pečlivém úklidu najde starou VHS kazetu, usvědčující jejího muže z podílu na válečném masakru, její vysněný svět se pomalu začne hroutit.
Režijní debut srbské herečky Mirjany Karanovićové je sondou do života ženy, která zjistí, že se její muž podílel na válečných zločinech během konfliktu v 90. letech. Milenin Vlada je autoritativním otcem a pilířem místní komunity, zároveň však přehlíživým manželem a mužem, který respektuje ženy jen jako správkyně rodinného krbu. Ten se ale začíná pomalu rozpadat, když se otec přestane stýkat s dcerou, která nesdílí jeho nacionalistické postoje. Dobrá manželka ale není film o válce, je to příběh rodiny, jakých je v Milenině čtvrti mnoho, v každé z nich je milující manželka, která je pro svého muže ochotná obětovat vše, především však mlčet. Karanovićová nesází na okázalé dramatické konflikty, středobodem snímku je místo toho její vlastní tvář, na které se odráží pozvolná ztráta rodinných jistot a která provází diváka příběhem jako pomalu, ale nenávratně se měnící krajina, v komorním dramatu, které vypovídá o jedné ženě stejně jako o celé společnosti.