Jeden z nejzajímavějších korejských režijních debutů loňského podzimu je pečlivou studií charakterů muže a ženy, kteří se v rozdílně extrémních polohách snaží vyrovnat s nelehkým osudem. Zatímco ona tíhne k excesivním lžím a chování, on se stahuje především do sebe. Mimořádný výkon hlavní herečky byl zaslouženě oceněn na MFF v Pusanu.
Už první dlouhý záběr expresivně zachycující konfrontaci mezi uklízečkou Sun a nadřízenou, která řeší její promiskuitní chování na soukromé akademii, odhaluje, že jde o neobyčejný a sebejistě uchopený režijní debut. Nechronologický děj postupně svádí dohromady Sun a profesora Kima. Oba však skrývají svou nešťastnou minulost za křehkou stěnu lží a minimální komunikaci. Mají vůbec někdy šanci tuto skutečnost překonat, nebo jsou navždy uvězněni v excesivních projevech, jimiž zakrývají své niterné smutky? Snímek je pronikavou studií psychologicky nestabilních jedinců, ale také portrétem konzervativní korejské společnosti, která je nedokáže přijmout. Černobílá kamera vnáší do scén odzbrojující bezprostřednost, přesto neodvádí pozornost od autentického herectví. Za mimořádně silný, a přesto nuancovaný herecký výkon, zprostředkovávající komplikovanou povahu postavy, byla na MFF v Pusanu oceněna herečka Jang Sun.