Dvojčata Pancho a Rasha jsou plodem temného milostného trojúhelníku a hned po narození se ocitnou v různých rodinách. Jejich cesty se zkříží až po dvanácti letech, kdy se oba stávají členy pouličního gangu a podvědomě objevují skrytá pouta. Snímek o touze po nezávislosti, proti které stojí sám život.
Netradiční romance tří osamělých duší, z jejichž temných vášní se zrodí chlapec a dívka. Dvojčata jsou hned po narození oddělena a jejich cesty se zkříží až po dvanácti letech, kdy se při přepadení potkají jako oběť a zloděj. Přitahováni nejasným poutem se navzdory osudu pokouší žít spolu. Snaha vymanit se z pavučiny lží a podvodů, která tvořila jejich dosavadní život, je ale spojena se smrtelným rizikem. Filmový debut belgického choreografa a performera Wima Vandekeybuse se nese ve stylu jeho osobité poetiky spletitých narativů plných živočišných tužeb a fatálních zrad, které jsou vyprávěny v širokém žánrovém záběru s výrazně choreografickou mizanscénou. Postavy nutně nepředstavují konkrétní psychologicky důvěryhodné typy, daleko spíš jsou esencí podvědomých instinktů. Stylizovanost příběhu se nicméně pozoruhodně přirozeně vstřebává ve výkonu profesionálních herců i autentického dětského gangu.