Jozefův syn
Léto v Paříži, patnáctiletý Vincent žije pouze s matkou a chce zjistit, kdo je jeho otcem. Putování ho zavede do vydavatelského domu vedeného Oscarem Pormenorem. Groteska, deklamativní herectví, precizně komponované záběry, dělení příběhu do kapitol inspirovaných výjevy z Bible, to vše tvoří přirozenou součást anachronického, ale přesto inovativního snímku osobitého režiséra.
Léto v Paříži. Patnáctiletý Vincent žije pouze s matkou Marií a pociťuje hněv a frustraci, protože neví, kdo je jeho otcem. Rozhodne se neohlížet na ochranitelskou lásku matky a otce vyhledat. Jeho putování získává nečekané rozměry a zavádí Vincenta do významného vydavatelského domu, který vede arogantní a démonický Oscar Pormenor. Zde potkává Oscarova zavrženého bratra Jozefa. Setkání s Jozefem patří k těm osudovým, která hrdinům pomohou nejen navázat blízký vztah, ale také nalézt sami sebe. Osobitý autorský režisér dělí příběh svého anachronického, a přesto inovativního filmu do kapitol, které odkazují na výjevy z Bible. Ve vizuálně precizně komponovaných záběrech snoubí deklamativní herectví s groteskou, vysoké umění s nízkým. Vše umocňují výtečně a s gustem zahrané herecké party Natachy Régnierové, Fabrizia Rongioneho, Mathieua Amalrica, Marii de Medeiros či představitele Vincenta Victora Ezenfise.