Bratři Frank a Jo se sice dlouhá léta neviděli, o to intenzivnější vztah ale navážou poté, co Frank začne pracovat v Joově baru. Belgica se rychle stává vyhlášeným klubem, kde je v temné noci možné zapomenout na všechny strasti života. Dynamický, emotivní a suverénně natočený snímek, ve kterém hrdinové i diváci „jedou“ nadoraz. Zbývá otázka, zda to přežijí.
Bratři Frank a Jo o sobě dlouhá léta neměli žádné zprávy. Pak ale Frank začne pracovat v baru svého mladšího bratra, což se ukáže jako skvělý tah. Parket se prohýbá pod náporem dusajících lidí, rock ’n’ roll cáká z upocených zdí a místo, kde lze v temné noci vypustit páru, je na světě. Belgica se záhy stane kultovním klubem, ve kterém platí, že „nebe je jediným omezením“ – opojnost a návyk na tento zběsilý životní styl je rychlejší, než by člověk čekal. Režisér van Groeningen ve svém posledním snímku nenechá po dvě hodiny nadechnout ani své hrdiny, ani diváka, a naopak je nekompromisně, s ohromnou vizuální silou a téměř vražedným tempem vtahuje do světa, kde nic není hra a kde se jede nadoraz. Zůstává otázka, zda Frank a Jo budou schopni znovu nalézt v alkoholu, sexu a drogách utopený vztah a sami sebe. Skvělá hudba eklektické belgické skupiny Soulwax jen dotváří intenzivní a hluboce smyslový prožitek, který film přináší.