Lantouri
Skupina Lantouri sama sebe hrdě nazývá gangem, který bohatým bere a chudým dává. Pod vlajkou dobročinnosti vydírají a okrádají teheránské zbohatlíky, ale jen oni sami vědí, jestli se takto získané prostředky opravdu dostanou k těm potřebným. Ústřední postava uskupení, charismatický Pasha, by rád byl Robinem Hoodem, ale ve skutečnosti je nestabilním egocentrikem, jehož prchlivost způsobí nezvratnou lidskou tragédii. Režisér Reza Dormishian, jedna z nejvýraznějších postav mladého íránského filmu, zvolil formu dokudramatu, která mu dovoluje pomocí retrospektivního vyprávění zručně manipulovat s divákovým očekáváním. Pashův pád na dno se pro něj stává odrazovým můstkem pro komplexní zamyšlení nad obecnou platností principu „oko za oko“, který je stále pevně zakotven v islámském trestním právu. Videoklipovou estetikou ovlivněný počin Lantouri je znepokojivou zprávou o společnosti, ve které frustrace mladé generace ústí v otevřenou agresi.