Vrah z prádelny
Výhoda mít vlastní čistírnu oblečení je v tom, že tu a tam můžete mezi nažehlením košile a praním zmačkaných outfitů potajmu odstranit třeba i nějakou tu mrtvolu. A ví to i její majitelka, která si na šéfování nájemných vrahů založila byznys a dokáže tak kromě běloskvoucího prádla žehlit i komplikovanější problémy svých klientů. Když se však pohybujete v čistírenském průmyslu, hrozí, že přijde chvíle, kdy dojde i na vaše špinavé prádlo. A právě zde přichází na holení nejlepší zabiják firmy, jehož začnou stíhat duchové jeho obětí, kteří ho doprovázejí ve dne v noci. Z nastalé situace jde vybruslit snad jen tak, že si najme médium v podobě atraktivní dívky, která mu pomůže s mrtvými komunikovat. Cesta to však není jednoduchá a skýtá řadu překvapení… Tchajwanská akční komedie nebazíruje na žánrech a překlápěním poměru sil mezi mužným zabijákem a jeho ženskými protějšky hravě nabourává obvyklé stereotypy.