Les ozvěn
Christina ztratí při hře v lese své přátele. Během pátrání po nich najde těla tří utopených děvčátek. O chvíli později (nebo snad dříve?) si tři děvčátka hrají u vody a v rákosí najdou utopenou Christinu. S dětskou bezstarostností se o tělo postarají. Aby její duše našla klid, je potřeba provést mnoho rituálů – pokud je tedy opravdu mrtvá. Les ozvěn není třeba vysvětlovat, ale prožít. Směs imaginace, naivity, smrti a bezčasé letní atmosféry zavádí diváka do lesa, kde mrtvé a živé jedno jsou.