Turistika!
Počátkem léta se na pobřeží Jaderského moře rozbíhají přípravy na turistickou sezonu, které ve své preciznosti připomínají ladění motoru před startem formule 1. Pečlivě komponovaný dokument Tonćiho Gaćiny sleduje nemilosrdným okem fordovsky sladěnou továrnu, jejímž konečným produktem je šťastný turista.
Počátkem léta se na pobřeží Jaderského moře rozbíhají přípravy na turistickou sezonu, které ve své preciznosti připomínají ladění motoru před startem formule 1. Vše musí být nachystáno, než se na riviéru sjede nerozlišitelná masa návštěvníků z celého světa, lačnící po zábavě. Cestovní průmysl tvoří většinu příjmu chorvatské ekonomiky, ale často to vypadá, jako by to byl ten jediný. V pečlivě obrazově komponovaných fragmentech sledujeme fordovsky přesnou továrnu na instantní zábavu, jejímž konečným produktem je šťastný turista.