Julian
Vyhlídka na blížící se konec často vede k ohlédnutí se za životem. V emocemi protkaném dokumentu režisérky Julie Furerové zbývají výrobci cembal Julianovi přesně dva měsíce, během nichž je třeba vyrobit nejen poslední nástroj, ale také vyrovnat se s minulostí a připustit si, že vnější svět nejde vytěsnit za zdi dílny.
„Zbývají mi pouze dva měsíce a práce, kterou musím dodělat, by normálně trvala rok,“ říká výrobce cembal Julian a rozhlíží se po dílně, která se stala jeho domovem i celým světem. Čas se tam zdánlivě zastavil a to muži, který by svou existenci nejraději zapomněl, vyhovuje. Minulost a její staré bolesti připomínají pouze zašlé artefakty, a dokud se jich není v předtuše blížícího se konce nucen dotknout, nemusí ani vzpomínat. Julian je portrétem neobvyklé osobnosti, jejíž přístup k životu relativizuje otázku, co je vlastně jeho koncem.