Osm lidí, obývajících oprýskané domky podél státní silnice, z níž k nim doléhá jen hluk. Osm postav, z nichž ani jednu nepotkáváme na vrcholku úspěšného, spokojeného a naplněného života. Unavená prodavačka místní samoobsluhy (Lenka Vlasáková) se snaží uživit rodinu, dolů ji však táhne nezaměstnaný manžel – hypochondr (Karel Roden). Nešťastná žena se zamiluje do pasáka (Zdeněk Godla), který u ní nakupuje, ten ale touží po jedné ze „svých“ prostitutek (Klaudia Dudová). Všechno navíc z okna sleduje zapšklý vězeňský dozorce (Miroslav Hanuš)… Režisér Petr Václav se od observačního realismu svého předchozího snímku Cesta ven přiklání ke stylizovanějšímu dramatu, jedno z jeho tradičních témat ale zůstává: touha postav přežít a dát životu smysl. Za silnější a rozhodnější charaktery jsou tu opět ženy, muži často platí za frustrované omezence, kteří ze svých problémů viní celý svět, jen ne sebe.