Geanina slaví narozeniny a nic nenasvědčuje tomu, že by jí večer s rodinou, přítelem a kamarády mělo něco zásadně narušit. Diskohity se stávají soundtrackem a zároveň komentářem k malé milostné tragédii, která se odehraje během jedné oslavy v klubu Tokoriki.
V klubu Tokoriki se toho dnes stane hodně. Geanina tam slaví osmnácté narozeniny a zdá se, že neony svítí jen pro ni a jejího přítele. DJ pouští ty největší hity, těla se vlní v rytmu diska, zábava by se dala krájet a popřát přijíždí i Alin, vyzbrojený kromě dárků i pořádnou dávkou gelu na vlasy a skupinou kamarádů. Nic zatím nenasvědčuje tomu, že na dívku čeká překvapení, na které nikdy nezapomene. Černohumorná groteska nepotřebuje dialogy, vystačí si s texty diskohitů, které nám řeknou vše, co o malé milostné tragédii v Tokoriki potřebujeme vědět.