Kanadský svéráz si opět stoupl za kameru a za pomoci přátel, kteří mu pomohli realizovat vizi Zakázané komnaty (2015), přináší anarchisticky roztříštěnou a neustále se proměňující psychedelickou esej, jež původně měla být pouhým dokumentem z natáčení válečného filmu Hyena Road v Jordánsku. Namísto toho se v provokativní směsici záběrů z natáčení a vlastních zběsile inscenovaných představ stává vtahujícím komentářem o zobrazování války v Hollywoodu i obecnou úvahou nad konflikty, jejich vnímáním i konzumací v rámci západní civilizace.