Mastnej škrtič
Pokud chcete, aby Velkýmu Ronniemu chutnalo, rozhodně nešetřete na omastku. Ronnie ho miluje s párkem i s grepem, protože krk „je pořád třeba lubrikovat“. Jídlo mu nejčastěji připravuje jeho syn Brayden, panic ve středním věku, jehož opustila matka, prý proto, že jí kálel do postele. To už teď nedělá, zato s otcem provádí zájemce po místech spojených s historií diska. Na jedné z prohlídek potká korpulentní Janet a zamiluje se do ní, otec mu ale lásku nepřeje… Otec, který je možná také vraždícím Mastným škrtičem! Absurdní komedie uvedená na festivalu Sundance je plná obrovských i miniaturních umělých penisů, hektolitrů tuku, smažených očí i ohňostrojů nadávek. A pamatujte – když se zadrhává vztah otce a syna, musíte ho pořádně promazat.